Registrační systém

Registrační systém

Jak na nákup členství, jeho obnovu či nákup odborných akcí?

ZÁKLADNÍ INFORMACE k registraci:

  • v registračním systému gMEM se můžete registrovat jak do Asociace, tak na odborné akce na jednom místě.
  • zvolte vybraný typ základního členství LÉKAŘ nebo SESTRA. V tomto kroku můžete volit k základnímu členství i ODBORNOU SEKCI nebo konkrétní ODBORNOU AKCI, pokud je již registrace na akci otevřená. V tomto kroku se vám ceny akcí již zobrazí se slevou pro člena Asociace.
  • jako člen SEKCE získáte ještě další slevu pro akce jednotlivých sekcí. Pozor! Slevy sekcí se vám zobrazí až po úhradě poplatku za SEKCI
  • validitu vašeho členství, ale i stav rozpracovaných objednávek nebo zaplacených faktur najdete vždy ve vašem osobním profilu.
  • v registračním systému se nemůžete registrovat na KONGRESY – registrace na kongresy bude probíhat samostatně na stránkách kongresů
  • návody jsme rozdělili do menších celků, kde se můžete podívat na tu část, která vás aktuálně zajímá a která se vás týká (viz níže)

Pojďme se podívat na to, co vás po zavedení nového registračního systému nejvíc trápilo, a s čím vám můžeme pomoci tak, abychom vám registraci i nákupy ulehčili.

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY V ROCE 2024:

  • Nefunguje mi heslo do členské zóny na webu ČAVLMZ, co mám dělat?
    • Heslo do gMEM systému je shodné s heslem do členské zóny na webu www.cavlmz.cz. Pokud jej změníte v registračním systému, je nutné jej manuálně zadat i v přihlášení na webu. Protože ale došlo ke změně systému a tím pádem ke změně hesla je tohle potřeba poprvé udělat manuálně! Po aktivaci změny hesla jej můžete uložit fixně ve vašem zařízení, tak jak jste zvyklí.
      Nepamatujete si heslo? Klikněte na reset hesla a výzva ke změně Vám přijde na email.
  • Nemohu najít informaci, zda jsem členem a co mám zakoupené.
    • S tímto problémem jste se mohli potýkat ti z vás, kteří si kupovali členství na přelomu roku 23/24, kdy docházelo ke změně registračních systémů. V roce 2025 se toto již nestane. Objednávky vytvořené v systému najdete ve svém OSOBNÍM PROFILU
  • Proč nevidím zvýhodněné ceny pro ČLENY SEKCÍ (webinářů, seminářů, záznamů) rovnou s první objednávkou členství?
    • Slevu pro členy sekcí uvidíte až po zaplacení sekčního poplatku, který je jako nadstavba standardního členství. Nejdříve tedy systém musí vědět, že jste členem sekce /máte uhrazeno/ a až pak Vám nabídne sníženou cenu.
  • Mohu mazat objednávky, které jsem vytvořil/la omylem?
    • To bohužel není možné. Pokud jste vytvořili objednávku omylem nebo chcete provést jakoukoliv změnu, ozvěte se nám a my ji manuálně upravíme či smažeme.
  • Chci slevu pro studenta, jak mám postupovat?
    • Postup je stejný jako při klasické registraci. Jediný rozdíl je, že v poli „mám nárok na zlevněné členství“ zvolíte „ANO, jsem student“ a do další kolonky nahrajete platné potvrzení o studiu. Následně nám napíšete na clenstvi@cavlmz.cz, abychom věděli že o nárok žádáte. V tuto chvíli NEUVIDÍTE žádnou možnost nákupu, dokud Vám ji nepovolíme! Tento krok je potřeba udělat při KAŽDÉM novém nákupu členství se slevou, tzn. 1x ročně.
  • Chci slevu pro zaměstnance, jak mám postupovat?
    • Postup je stejný jako při klasické registraci. Jediný rozdíl je, že v poli „mám nárok na zlevněné členství“ zvolíte „ANO, jsem zaměstnanec“ a do další kolonky napíšete jméno a příjmení zaměstnavatele. Následně napíšete email na clenstvi@cavlmz.cz, že o nárok žádáte. V tuto chvíli NEUVIDÍTE žádnou možnost nákupu, dokud Vám ji nepovolíme! Tento krok je potřeba udělat při KAŽDÉM novém nákupu členství se slevou!

PRO REGISTRACI I OBNOVENÍ ČLENSTVÍ KLIKNĚTE NÍŽE


Potřebujete více informací? Návody na jednotlivé kroky najdete níže:


POTŘEBUJETE PORADIT A POMOCT? Neváhejte nás kontaktovat:

EMAIL:  clenstvi@cavlmz.cz

TELEFON: +420 607 018 401